NS1: blog

Szeretettel köszöntelek a Honda NS-1 50 klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 11 db
  • Videók - 2 db
  • Blogbejegyzések - 7 db
  • Fórumtémák - 3 db
  • Linkek - 4 db

Üdvözlettel,

Honda NS-1 50 klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Honda NS-1 50 klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 11 db
  • Videók - 2 db
  • Blogbejegyzések - 7 db
  • Fórumtémák - 3 db
  • Linkek - 4 db

Üdvözlettel,

Honda NS-1 50 klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Honda NS-1 50 klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 11 db
  • Videók - 2 db
  • Blogbejegyzések - 7 db
  • Fórumtémák - 3 db
  • Linkek - 4 db

Üdvözlettel,

Honda NS-1 50 klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Honda NS-1 50 klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 11 db
  • Videók - 2 db
  • Blogbejegyzések - 7 db
  • Fórumtémák - 3 db
  • Linkek - 4 db

Üdvözlettel,

Honda NS-1 50 klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Honda NS-1 50 klub hírei

Úgy döntök, kitolom a garázsból a motort, és beindítom egy kicsit. Nagyon nehezen akar beindulni a gép, csak sokadik rúgásra kel életre. Talán már egy hónapja nem volt beindítva, és mivel én keverem a benzinhez az olajat, valószínűleg a nafta java része elpárolgott az úszóházból, maga mögött hagyva az olajat. Vagy 10 percig hagyom szivatóval alpjáraton ketyegni. Aztán olaj csöpögésre leszek figyelmes a gyújtásdekli, és a blokk között, mely idővel abbamaradt.

Tovább 

Fűtött garázsban pihen a motor, nagyon várja már a jó időt. Havonta egyszer-kétszer azért megjáratom egy kicsit.

network.hu

 

Szívesen venném, ha töltenétek fel cikkeket, képeket, vagy bármit, ami az NS-1- eshez kapcsolódik, mert így bővülhetne az oldal, és így lenne teljes a közösség. Ne habozzatok, fényképezzetek, akár egy alkatrész fényképe is sokat segíthet  a másiknak. Tölthettek fel képeket a sufnis szerelésekről, motorozásokról is.

 

Üdv: a közösség vezetője (valahogy törlődtem a vezetőségből, de rajta vagyok a problémán).

 

Sebességek adott áttételel, adott fordulatszám mellett, 6. sebességi fokozatban

 

z (áttétel)

n (fordulatszám) 1/min

v (sebesség) km/h

 

 

 

15/45

6666

50

8000

60

10 000

75

11 500

86

 

 

 

15/38

5633

50

6760

60

8000

71

10 000

89

 

 

 

15/36

5333

50

6400

60

8000

75

10 000

94

11 500

108

Tovább 

Hátsó lánckerék:

 

 

 

Első lánckerék:

 

network.hu

Kapacitív kisüléses (CDI) gyújtásrendszer

 

Esetünkben a gyújtórendszer három egységből tevődik össze: - lendkerék-mágneses generátor, mely magába foglalja a gyújtás töltőtekercsét (350 V), és a jeladó tekercset - CDI gyújtás-elektronika az egyenirányító diódákkal, a tirisztorral, és a kondenzátorral (fólia kondenzátor) - gyújtótekercs, mely alacsony primer induktivitással rendelkezik, menetszáma a hagyományos gyújtótekercsénél nagyobb, azzal nem cserélhető fel!

Utolsó hozzászólás

Tollas Richárd üzente 11 éve

Szisztok!Nekem 75-ös ns-1-esem van és azon 6 lábas a cdi.Ha valaki tudna segiteni hogy mien jo bele irjon pls.Köszi!!

Tovább 

Honda NS-1 50

 

7,2 LE/ 10 000 1/min

6,37 Nm / 7500 1/min

vízhűtés

5 felömlő, osztott szívóablak, membránszelep, ablakos dugattyú

6 sebesség

18-as karburátor, 95-ös főfúvóka (gyárilag 90), 40-es alapjárati fúvóka

elől kétdugattyús úszónyerges tárcsafék, 220 mm

hátul egydugattyús úszónyerges tárcsafék, 190 mm

15/36 gyári lánckerék áttétel, DID 420-as lánc

92 kg száraz súly

110/70-17 hátsó gumiméret (gyárilag: 90/80-17)

100/80-17 első gumiméret (gyárilag: 100/80-17)

Tovább 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu