Szeretettel köszöntelek a Honda NS-1 50 klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Honda NS-1 50 klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Honda NS-1 50 klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Honda NS-1 50 klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Honda NS-1 50 klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Honda NS-1 50 klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Honda NS-1 50 klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Honda NS-1 50 klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
10 éve | Papp Alex | 0 hozzászólás
Úgy döntök, kitolom a garázsból a motort, és beindítom egy kicsit. Nagyon nehezen akar beindulni a gép, csak sokadik rúgásra kel életre. Talán már egy hónapja nem volt beindítva, és mivel én keverem a benzinhez az olajat, valószínűleg a nafta java része elpárolgott az úszóházból, maga mögött hagyva az olajat. Vagy 10 percig hagyom szivatóval alpjáraton ketyegni. Aztán olaj csöpögésre leszek figyelmes a gyújtásdekli, és a blokk között, mely idővel abbamaradt.
10 éve | Papp Alex | 0 hozzászólás
|
|
11 éve | Papp Alex | 0 hozzászólás
Szívesen venném, ha töltenétek fel cikkeket, képeket, vagy bármit, ami az NS-1- eshez kapcsolódik, mert így bővülhetne az oldal, és így lenne teljes a közösség. Ne habozzatok, fényképezzetek, akár egy alkatrész fényképe is sokat segíthet a másiknak. Tölthettek fel képeket a sufnis szerelésekről, motorozásokról is.
Üdv: a közösség vezetője (valahogy törlődtem a vezetőségből, de rajta vagyok a problémán).
Sebességek adott áttételel, adott fordulatszám mellett, 6. sebességi fokozatban |
||
|
||
z (áttétel) |
n (fordulatszám) 1/min |
v (sebesség) km/h |
|
|
|
15/45 |
6666 |
50 |
8000 |
60 |
|
10 000 |
75 |
|
11 500 |
86 |
|
|
|
|
15/38 |
5633 |
50 |
6760 |
60 |
|
8000 |
71 |
|
10 000 |
89 |
|
|
|
|
15/36 |
5333 |
50 |
6400 |
60 |
|
8000 |
75 |
|
10 000 |
94 |
|
11 500 |
108 |
12 éve | Papp Alex | 0 hozzászólás
12 éve | Papp Alex | 3 hozzászólás
Kapacitív kisüléses (CDI) gyújtásrendszer
Esetünkben a gyújtórendszer három egységből tevődik össze: - lendkerék-mágneses generátor, mely magába foglalja a gyújtás töltőtekercsét (350 V), és a jeladó tekercset - CDI gyújtás-elektronika az egyenirányító diódákkal, a tirisztorral, és a kondenzátorral (fólia kondenzátor) - gyújtótekercs, mely alacsony primer induktivitással rendelkezik, menetszáma a hagyományos gyújtótekercsénél nagyobb, azzal nem cserélhető fel!
12 éve | Papp Alex | 0 hozzászólás
Honda NS-1 50
7,2 LE/ 10 000 1/min
6,37 Nm / 7500 1/min
vízhűtés
5 felömlő, osztott szívóablak, membránszelep, ablakos dugattyú
6 sebesség
18-as karburátor, 95-ös főfúvóka (gyárilag 90), 40-es alapjárati fúvóka
elől kétdugattyús úszónyerges tárcsafék, 220 mm
hátul egydugattyús úszónyerges tárcsafék, 190 mm
15/36 gyári lánckerék áttétel, DID 420-as lánc
92 kg száraz súly
110/70-17 hátsó gumiméret (gyárilag: 90/80-17)
100/80-17 első gumiméret (gyárilag: 100/80-17)
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás