Szeretettel köszöntelek a Honda NS-1 50 klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Honda NS-1 50 klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Honda NS-1 50 klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Honda NS-1 50 klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Honda NS-1 50 klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Honda NS-1 50 klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Honda NS-1 50 klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Honda NS-1 50 klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Úgy döntök, kitolom a garázsból a motort, és beindítom egy kicsit. Nagyon nehezen akar beindulni a gép, csak sokadik rúgásra kel életre. Talán már egy hónapja nem volt beindítva, és mivel én keverem a benzinhez az olajat, valószínűleg a nafta java része elpárolgott az úszóházból, maga mögött hagyva az olajat. Vagy 10 percig hagyom szivatóval alpjáraton ketyegni. Aztán olaj csöpögésre leszek figyelmes a gyújtásdekli, és a blokk között, mely idővel abbamaradt. +5 C, úgy döntök megyek egy kört. Jól felöltözöm: melegítő, fölötte vastag bélelt dzsekis nadrág, fölül egy vékony, és két vastag pulóver, nem túl vastag téli dzseki, sál az arcom elé, zárt bukósisak, kesztyű. A mellékutak néhol még a keréknyomban is latyakosak, itt szép óvatosan, lépésben közlekedem, bár két ilyen szakasz közt egy kicsit kihúzatom. Jól veszi a lapot. Kimerészkedek a főútra, mely már-már száraz. Pár km után érzem, hogy a nem túl vastag téli kabát helyett bizony egy vastagabbat kellett volna felvennem. Igaz húzom is a gázt, 60-at mutat az óra a faluban (persze valószínűleg csal ;) , természetesen fölfelé) haladva egy Transzporter mögött. Régi szakadt verda, alig látszik ki a koszból. A falu határáig megyek a gyengének bizonyult felső öltözet miatt, az elhagyott benzinkótnál megfordulok, sajnos képeket nem készítettem, mert nincs kedvem megállni. Tépek visszafelé. A mellékútra való ráforduláskor kicsit vehemensen gyorsítok, és megcsószik a háta, de nem gond, mert készülök rá, kint van a lábam. Végülis laza 13 km-t mentem, ami elég volt, hogy átmozgassam a paripát, na meg jól össze is mocskoljam :)
|
|
fomop av808 írta 3 napja a(z) Túrák fórumtémában:
custom transformers https://vol- tique.com I'm writing...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!